Jag gjorde det!!!

Idag har jag vandrat 51 km, hela Utterleden (plus ca2 km extra pga navigerings miss)! Maken avbröt redan efter 10 km pga bråkande knä och jag var inte säker på att jag skulle fixa det ensam.

Men jag gjorde det. Kroppen är inte i bästa form nu och soffan är min vän. Men så ska det få va efter så många och långa kilometrar i skogen.

Fast jag gick ensam gick jag aldrig utan sällskap. Medvandrarna avlöste varandra och jag träffade en mängd olika människor. Utan det sällskapet skulle det ha varit tråkigt.

20150623_120005 20150623_172806 20150623_172324 20150623_144309

4 reaktioner på ”Jag gjorde det!!!

  1. Gick också förbi skyltarna på andra bilden i söndags men var nog bara på en kort promenad från villan 🙂 Otroligt att nån orkar gå så långt på en dag! Lyfter på hatten!

    Gilla

Kommentera

